If you could change your ult groups pre-debut times what would you change? (1 Viewer)

marublade

I offer free hugs
.
Joined
18 November 2018
Messages
12,981
Reactions Received
40,763
Points
28,092
Location
Blood for the blood god
Gender
Female
Ship
Wreck
You can change 1 thing that happened/didn't happen to your favorite group before debut. What would you change?

I would have Samuel stay With Seventeen. He would have been 14 by the time they debuted, which while young wouldn't have been an unheard of debut age!
 

Myco

Ace of Hearts
.
.
.
.
.
Joined
3 November 2018
Messages
29,193
Reactions Received
74,845
Points
12,044
Location
Beat Interactive
Gender
Male
Pronouns
He/Him
Hmm maybe.. debut them as 7 as they were originally intended to. Wonder how different it would be now then
 
  • Wow
Reactions: marublade

kuro

✰ hiatus ✰
.
Joined
23 February 2019
Messages
17,117
Reactions Received
56,246
Points
24,749
Location
spring days
Gender
Female
Pronouns
she/her
Ship
Wreck
erase the whole era omg debut BTS was just
:welp:

also I wasn't there for it so if I'd erase it, I could say I stanned from the beginning, 2015 era lol
 

marublade

I offer free hugs
.
Joined
18 November 2018
Messages
12,981
Reactions Received
40,763
Points
28,092
Location
Blood for the blood god
Gender
Female
Ship
Wreck
erase the whole era omg debut BTS was just
:welp:

also I wasn't there for it so if I'd erase it, I could say I stanned from the beginning, 2015 era lol
I guess if you erase it, it does become pre-debut... So I guess this counts!
 
  • Love
Reactions: kuro

kuro

✰ hiatus ✰
.
Joined
23 February 2019
Messages
17,117
Reactions Received
56,246
Points
24,749
Location
spring days
Gender
Female
Pronouns
she/her
Ship
Wreck
  • Haha
Reactions: marublade

marublade

I offer free hugs
.
Joined
18 November 2018
Messages
12,981
Reactions Received
40,763
Points
28,092
Location
Blood for the blood god
Gender
Female
Ship
Wreck
uwu you make me soft
:llama_uwu::llama_lovely:

:pepehug2::pepeaww:
My mind has 3 categories!

  1. The people who are too adorable for me and I shouldn't even be talking to that is how adorable find them (You be one of them)
  2. People who I wish would slap me (In the best way)
  3. People I want to slap (in the best way, you get what I mean)
 
  • Haha
Reactions: kuro

kuro

✰ hiatus ✰
.
Joined
23 February 2019
Messages
17,117
Reactions Received
56,246
Points
24,749
Location
spring days
Gender
Female
Pronouns
she/her
Ship
Wreck
My mind has 3 categories!

  1. The people who are too adorable for me and I shouldn't even be talking to that is how adorable find them (You be one of them)
  2. People who I wish would slap me (In the best way)
  3. People I want to slap (in the best way, you get what I mean)
@Jimimis fits in all three halpppp
:llama_laugh:

and uwu, you're also in the first for me <3
:llama_uwu:
 

marublade

I offer free hugs
.
Joined
18 November 2018
Messages
12,981
Reactions Received
40,763
Points
28,092
Location
Blood for the blood god
Gender
Female
Ship
Wreck
@Jimimis fits in all three halpppp
:llama_laugh:

and uwu, you're also in the first for me <3
:llama_uwu:
For me Jimimi is in the 1st one aswell! I am not gonna say who are in the 2nd and 3rd ones! Bcs those be yesh... mhmh... A bit...
 
  • Haha
  • Angry
Reactions: Jimimis and kuro

kuro

✰ hiatus ✰
.
Joined
23 February 2019
Messages
17,117
Reactions Received
56,246
Points
24,749
Location
spring days
Gender
Female
Pronouns
she/her
Ship
Wreck
For me Jimimi is in the 1st one aswell! I am not gonna say who are in the 2nd and 3rd ones! Bcs those be yesh... mhmh... A bit...
...
she's not adorable in ANY way, a big fat meanie :pepecry1:
 

kuro

✰ hiatus ✰
.
Joined
23 February 2019
Messages
17,117
Reactions Received
56,246
Points
24,749
Location
spring days
Gender
Female
Pronouns
she/her
Ship
Wreck

marublade

I offer free hugs
.
Joined
18 November 2018
Messages
12,981
Reactions Received
40,763
Points
28,092
Location
Blood for the blood god
Gender
Female
Ship
Wreck
@Jimimis
don't kill her please, I like her
:sanapray:

you're dead af omfg I can host your funeral
I have said that to her before! I also tend to talk like a mom to her so I think I can live through it!

And I am not even joking... Arguing with her reminds me of how an argument with my little sister would have gone 3-4 years ago...
 
  • Angry
  • Haha
Reactions: Jimimis and kuro

kuro

✰ hiatus ✰
.
Joined
23 February 2019
Messages
17,117
Reactions Received
56,246
Points
24,749
Location
spring days
Gender
Female
Pronouns
she/her
Ship
Wreck
I have said that to her before! I also tend to talk like a mom to her so I think I can live through it!

And I am not even joking... Arguing with her reminds me of how an argument with my little sister would have gone 3-4 years ago...
that's true though lol, she is impossible to argue with so stubborn omg
you really sound like a mom lol, you're only a few years older than us lol
 

marublade

I offer free hugs
.
Joined
18 November 2018
Messages
12,981
Reactions Received
40,763
Points
28,092
Location
Blood for the blood god
Gender
Female
Ship
Wreck
that's true though lol, she is impossible to argue with so stubborn omg
you really sound like a mom lol, you're only a few years older than us lol
I actually don't know how old either of you are...

But I am told I act like a mom irl with my friends too! So I guess I have had practice!
 
  • Angry
  • Love
Reactions: Jimimis and kuro

kuro

✰ hiatus ✰
.
Joined
23 February 2019
Messages
17,117
Reactions Received
56,246
Points
24,749
Location
spring days
Gender
Female
Pronouns
she/her
Ship
Wreck
I actually don't know how old either of you are...

But I am told I act like a mom irl with my friends too! So I guess I have had practice!
well, I'm 15, idk whether Mini wants to reveal her age to you or not, she's not very open about it
 

marublade

I offer free hugs
.
Joined
18 November 2018
Messages
12,981
Reactions Received
40,763
Points
28,092
Location
Blood for the blood god
Gender
Female
Ship
Wreck
well, I'm 15, idk whether Mini wants to reveal her age to you or not, she's not very open about it
If she wants to she can tell me, if not I don't mind!

I don't hide my age on forums, but I don't like openly admit it either. If somebody asks I will tell, but otherwise I won't just put it on my profile.
 

Users who are viewing this thread