I've been awake for 24 hours (1 Viewer)

Myco

Ace of Hearts
.
.
.
.
.
Joined
3 November 2018
Messages
29,275
Reactions Received
74,954
Points
21,794
Location
Beat Interactive
Gender
Male
Pronouns
He/Him

Myco

Ace of Hearts
.
.
.
.
.
Joined
3 November 2018
Messages
29,275
Reactions Received
74,954
Points
21,794
Location
Beat Interactive
Gender
Male
Pronouns
He/Him
No because your sleep schedule is always whack :wimwim:
that's true, but even if its whack i still feel sleepy and go to bed altho it takes a few hours to fall asleep, im legit not sleepy at all and idk why :nekosweat:
 
  • Wow
  • Like
Reactions: OnlyCalB and Vikki

Myco

Ace of Hearts
.
.
.
.
.
Joined
3 November 2018
Messages
29,275
Reactions Received
74,954
Points
21,794
Location
Beat Interactive
Gender
Male
Pronouns
He/Him
It'll probably hit you later :wimwim:
yeah maybe, good thing is though that i'm not as hungry as I am on normal days, or well idk if thats a good thing after 24 hours :wimwim:
 
  • Wow
  • Like
Reactions: OnlyCalB and Vikki

Myco

Ace of Hearts
.
.
.
.
.
Joined
3 November 2018
Messages
29,275
Reactions Received
74,954
Points
21,794
Location
Beat Interactive
Gender
Male
Pronouns
He/Him

OnlyCalB

GG Trash / Roulette Team
.
.
Joined
23 November 2018
Messages
16,655
Reactions Received
42,076
Points
18,306
Location
Dreamworld
Gender
Male
Pronouns
He/Him/Card Master
Damn! Not even a nap at some point?
:jisoosmh:
 
  • Haha
Reactions: Myco

Myco

Ace of Hearts
.
.
.
.
.
Joined
3 November 2018
Messages
29,275
Reactions Received
74,954
Points
21,794
Location
Beat Interactive
Gender
Male
Pronouns
He/Him
Because the combination of being foodless and awake for that long can not possibly be a good sign :wimwim:
i did eat, but usually i have craving for sweets/salties which i dont have
 
  • Like
Reactions: Vikki and OnlyCalB

marublade

I offer free hugs
.
Joined
18 November 2018
Messages
12,981
Reactions Received
40,763
Points
28,092
Location
Blood for the blood god
Gender
Female
Ship
Wreck
give me a math equation and i'll solve it for you :susPepe:
I ain't doubting that you could solve it if you wanted to
Do you think I've never been awake for 24 hours straight?

GO TO GOD DAMN SLEEP!
Stop being so god damn stubborn, your brain is lying to you rn
 
  • Haha
  • Like
Reactions: OnlyCalB and Myco

Users who are viewing this thread