18+ Maruberry's objective ranking of best male bodies in kpop (1 Viewer)

marublade

I drop kicked that child in self defense
.
Joined
18 November 2018
Messages
12,844
Reactions Received
40,338
Points
75,318
Location
Blood for the blood god
Gender
Female
Ship
Wreck
This thread is COMPLETELY objective and 100% the truth. If you disagree, you're wrong


3. B.M from K.A.R.D I don't normally like really buff guys, but he pulls it off by being massive. This means the big muscles don't look out of place or too large. He is big and owning it. His abs are positively delicious as well. His downside is the lack of a waist.




2. Lucas from NCT....PROPRTIONS!!! Perfect proportions!!!! No downsides that I can find! Muscle size fits his body perfectly, he has a butt, he has a BEAUTIFUL waist everything you could ask for! If I were to nitpick on something, it would be the lack of charming details

His feet & hands are by far his best features, which is rare, esp for a man!





1. Is it even a question??? OFC IT'S KAI!!! WHO ELSE????? That man has the perfect body in every sense of the word! Abs, a waist, beautiful nipples, broad but not too broad shoulders, long legs etc... He is physical PERFECTION! What sets him even above Lucas is how charming every detail of his body is! It's not just an amazing whole, every single part of his body is charming, stunning and breathtaking on its own right!!

This body is ART pure and simple! He goes BEYOND a good body or even a perfect body! This is the body of a GOD!

nipple hot damn.png
wall.jpg

sway gif.gif
reaching for love.jpg
 

Jimimis

Star
Joined
21 February 2019
Messages
13,957
Reactions Received
40,266
Points
45,510
Location
crusading
Fandom
ARMY
Gender
Other
Ship
1. Is it even a question??? OFC IT'S KAI!!! WHO ELSE????? That man has the perfect body in every sense of the word! Abs, a waist, beautiful nipples, broad but not too broad shoulders, long legs etc... He is physical PERFECTION! What sets him even above Lucas is how charming every detail of his body is! It's not just an amazing whole, every single part of his body is charming, stunning and breathtaking on its own right!!

This body is ART pure and simple! He goes BEYOND a good body or even a perfect body! This is the body of a GOD!

nipple hot damn.png
wall.jpg

sway gif.gif
reaching for love.jpg
Gee who would’ve guessed!!!
but I wanna hear # 4-10!!!
 

marublade

I drop kicked that child in self defense
.
Joined
18 November 2018
Messages
12,844
Reactions Received
40,338
Points
75,318
Location
Blood for the blood god
Gender
Female
Ship
Wreck
Gee who would’ve guessed!!!
but I wanna hear # 4-10!!!
It's 5am I can't be bothered lmao! Twas a struggle to get even the other 2 besides Kai down.

A quick version tho... This is in no particular order since I'm too tired to analyze

Mingyu
Jaehyun
Lay
Yunho
Chanyeol
DK
Kyungsoo
 

Jimimis

Star
Joined
21 February 2019
Messages
13,957
Reactions Received
40,266
Points
45,510
Location
crusading
Fandom
ARMY
Gender
Other
Ship
It's 5am I can't be bothered lmao! Twas a struggle to get even the other 2 besides Kai down.

A quick version tho... This is in no particular order since I'm too tired to analyze

Mingyu
Jaehyun
Lay
Yunho
Chanyeol
DK
Kyungsoo
not judging you
 

Jimimis

Star
Joined
21 February 2019
Messages
13,957
Reactions Received
40,266
Points
45,510
Location
crusading
Fandom
ARMY
Gender
Other
Ship
You better not, so I won't judge your taste that can summed up as starved anime teenager
you didn't have to go at me that hard >.<
 

Jimimis

Star
Joined
21 February 2019
Messages
13,957
Reactions Received
40,266
Points
45,510
Location
crusading
Fandom
ARMY
Gender
Other
Ship
Soz, it IS 5 am I'm lacking a filter rn.

There ain't nothing wring with pretty skinny boys with bright hair.
No I’m cackling dw omg
 
Joined
13 April 2020
Messages
1,006
Reactions Received
1,688
Points
6,565
Location
Ga Atlanta
Gender
Female
Lucas body always got me like @///@ help me lord

 

Users who are viewing this thread