News Queen Bae - Suzy reportedly to hold a fan-meeting and release a new song on 23rd December for her 10th anniversary (1 Viewer)

SaranghaeRosie

Celebrity
Joined
18 February 2019
Messages
7,063
Reactions Received
16,331
Points
40,395
Location
Rosé's World
Website
nowherelandwithmemyselfandi.wat
Fandom
GoldenStar
Gender
Male


"Suzy will hold fan concert 'Suzy: A Tempo' on December 23 in celebration of her 10 year anniversary She is expected to reveal a brand new song that she wrote and composed herself".

Wow, 10 years in the biz, congrats Suzy.

Edit: it was @Darling but actually i meant @DarlingBlue end edit| (this is more my style, pedantic n long winded, my brand here on ks if you will, wish i had a better title like you came up with tho LOL)
 

SaranghaeRosie

Celebrity
Joined
18 February 2019
Messages
7,063
Reactions Received
16,331
Points
40,395
Location
Rosé's World
Website
nowherelandwithmemyselfandi.wat
Fandom
GoldenStar
Gender
Male
Oops, tagged wrongly supposed to @DarlingBlue (y did u come up with such a contentious username :shamesica: :naeunstare: :gyuripout::jisoosmh::dubuthink::umwhat::sanathink::nayeonisdone::nekosweat:is it abt time u changed it already? Thnx n srry again. To the wrongly tagged, nit gonna edit now as its too confusing.
 
  • Haha
  • Like
Reactions: OnlyCalB and Yumiz

Yumiz

Yukika's Headband
.
.
Joined
7 November 2018
Messages
16,671
Reactions Received
56,342
Points
71,295
Location
The Groove
Fandom
Yumiz
Gender
Female
Ship
I was wondering if she was gonna do anything to acknowledge her anniversary.
Love her voice and I think this will be her first song since leaving JYP
 
  • Like
Reactions: OnlyCalB

SaranghaeRosie

Celebrity
Joined
18 February 2019
Messages
7,063
Reactions Received
16,331
Points
40,395
Location
Rosé's World
Website
nowherelandwithmemyselfandi.wat
Fandom
GoldenStar
Gender
Male
I was wondering if she was gonna do anything to acknowledge her anniversary.
Love her voice and I think this will be her first song since leaving JYP
But according to wikipedia, her actual anniversary was in march as Miss A debut was then, rite? Oh is she still with JYP? The wikipedia article was too long n i dint read it fully-hopefully she can hv aa long n successful solo career as Lee Hyori, post-FinKL.(or however its spelled LOL).
 
  • Like
Reactions: OnlyCalB and Yumiz

Yumiz

Yukika's Headband
.
.
Joined
7 November 2018
Messages
16,671
Reactions Received
56,342
Points
71,295
Location
The Groove
Fandom
Yumiz
Gender
Female
Ship
But according to wikipedia, her actual anniversary was in march as Miss A debut was then, rite? Oh is she still with JYP? The wikipedia article was too long n i dint read it fully-hopefully she can hv aa long n successful solo career as Lee Hyori, post-FinKL.(or however its spelled LOL).
the whole year kinda counts with the bigger anniversaries. BoA's still celebrating her 20 years
 

SaranghaeRosie

Celebrity
Joined
18 February 2019
Messages
7,063
Reactions Received
16,331
Points
40,395
Location
Rosé's World
Website
nowherelandwithmemyselfandi.wat
Fandom
GoldenStar
Gender
Male
the whole year kinda counts with the bigger anniversaries. BoA's still celebrating her 20 years
But its QUEEN BOA, she can celebrate as long as she wishes. (But im kinda thinking maybe JYP/Suzy planned for sth maybe ard March or l8r, {in january/feb there were already rumblings of a mystery/infectious disease spreading thru china} n it got scuttled/delayed until now-when they couldnt reasonably argue for it ti be in January LOL)
 
  • Like
Reactions: OnlyCalB and Yumiz

Yumiz

Yukika's Headband
.
.
Joined
7 November 2018
Messages
16,671
Reactions Received
56,342
Points
71,295
Location
The Groove
Fandom
Yumiz
Gender
Female
Ship
But its QUEEN BOA, she can celebrate as long as she wishes. (But im kinda thinking maybe JYP/Suzy planned for sth maybe ard March or l8r, {in january/feb there were already rumblings of a mystery/infectious disease spreading thru china} n it got scuttled/delayed until now-when they couldnt reasonably argue for it ti be in January LOL)
Oh Suzy left JYP last year and she really was never on super good terms with the rest of Miss A. Probably why she wasn't urgent on acknowledging it the absolute day of. I think Suzy's been busy with her acting projects
 

SaranghaeRosie

Celebrity
Joined
18 February 2019
Messages
7,063
Reactions Received
16,331
Points
40,395
Location
Rosé's World
Website
nowherelandwithmemyselfandi.wat
Fandom
GoldenStar
Gender
Male
Oh Suzy left JYP last year and she really was never on super good terms with the rest of Miss A. Probably why she wasn't urgent on acknowledging it the absolute day of. I think Suzy's been busy with her acting projects
Srry i misread ur earlier post smh " since leaving JYP" i thot was "before leaving JYP smh, i misunderstood.

Im thinking of watching Start-Up but hvnt felt compelled to after finishing watching Search n Private Lives. Liked Suzy in Ashfall tho it was suchba small itty bitty part for Suzy, YoonA had a much more prominent starring role in Exit. I wondered why the difference, did Suzy just not try for bigger movie roles recently otmr nobody wants her/too expensive to cast her? Ig ill always wonder, now YoonA vs Suzy on tv series almost concurrently too.
 
  • Like
Reactions: OnlyCalB and Yumiz

OnlyCalB

GG Trash / Roulette Team
.
.
Joined
23 November 2018
Messages
10,458
Reactions Received
29,696
Points
60,045
Location
Dreamworld
Gender
Male
Can't wait to hear the song!
:pikahappy:
 

Users who are viewing this thread