Time-Travel Movies I Wish Weren't Fictional (Kinda), SPOILERS FOR OLD-ISH TIME TRAVEL MOVIES-DONT CLICK UNLESS YOU WISH TO BE SPOILED (1 Viewer)

SaranghaeRosie

Celebrity
Joined
18 February 2019
Messages
7,114
Reactions Received
16,411
Points
5,186
Location
Rosé's World
Website
nowherelandwithmemyselfandi.wat
Fandom
GoldenStar
Gender
Male
About Time movie starring Domnhall Gleason n Rachel McAdams
Trailer:


Trailer:


Trailer (International version):

So i kinda love this movie cos of Rachel McAdams in it, tho she doesnt hv any agency n is manipulated by the guy, but if time-travel existed-i want this version n ofc i'd be the Tim character ofc.

Wat do you think? Hv you watched it b4?
@emanresu @RandAlThor @DarlingBlue @mysteric @geegell @milk @ohmygay (srry its tiring so imma stop tagging my peeps)
 

Emanresu

Idol
Joined
3 December 2018
Messages
3,137
Reactions Received
11,354
Points
4,006
Location
USA
Website
emanresukdrama.wordpress.com
Gender
Male
Oh I've never even heard of it? When did it come out?

I will add it to my list when I am in the mood for a romantic comedy!
 
  • Like
Reactions: SaranghaeRosie

SaranghaeRosie

Celebrity
Joined
18 February 2019
Messages
7,114
Reactions Received
16,411
Points
5,186
Location
Rosé's World
Website
nowherelandwithmemyselfandi.wat
Fandom
GoldenStar
Gender
Male
Oh I've never even heard of it? When did it come out?

I will add it to my list when I am in the mood for a romantic comedy!
2013, i rlly wanted to watch it but i missed the first few minutes at the cinema cos i was late, cant rmbr why-in those days i dint know/hv the means to immediately re-watch so it puzzled me how it started in the first few minutes and this whole movies has kinda remained strong in my mind ever since, tho it may not be the best but i love it smh. Got the dvd ASAP n resolved the missing puzzle in my mind but kept the lingering attachment to it. Blink n you might miss Margot Robbie in a supporting role, not rlly but she was much more prominent l8r tat yr in Wolf of Wall Street. Yeah, i highly love n encourage u to watch it.
 

milk

Rookie
Joined
13 June 2019
Messages
1,558
Reactions Received
2,853
Points
0
I like rachel mcadams ( REGINA FROM MEAN GIRLS WHAT A QUEEN) but I haven't seen this. I watched the notebook tho :sanapray:
 
  • Like
Reactions: SaranghaeRosie

SaranghaeRosie

Celebrity
Joined
18 February 2019
Messages
7,114
Reactions Received
16,411
Points
5,186
Location
Rosé's World
Website
nowherelandwithmemyselfandi.wat
Fandom
GoldenStar
Gender
Male
I like rachel mcadams ( REGINA FROM MEAN GIRLS WHAT A QUEEN) but I haven't seen this. I watched the notebook tho :sanapray:
Iv nvr watched the notebook, tho i love ryan gosling in almost every movie iv watched of his tat iv seen. Mostly the ones l8r, iv not watched Lars, Blue sth n most of his early-ier movies. Also i nvr watched Mean Girls either. I keep meaning to watch the earlier, younger movies by them but i nvr do smh. Which reminds me of Heathers smh, with Wynona Ryder and Christian Slater which i also nvr watched. Ugh, theres just too much tat i dont think i can catch up with. Nvm, just being cranky here, LOL.
 

Reo

Ace of Hearts
.
.
.
.
Joined
3 November 2018
Messages
23,656
Reactions Received
64,892
Points
8,744
Location
Beat Interactive
I heard of em but never watched them lol
 

Users who are viewing this thread